måndag 15 september 2008

Tack!!!

Tillbaka vid datorn efter en helg av fest (mycket vin, men fortfarande bra matmässigt) Möts av er a fina kommentarer - och två jättegulliga nomineringar!
Jag blir verkligen, på riktigt, glad över ert engagemang i kommentarer och även i dessa nomineringar från Cornelia och Isabelle. Trots att jag är anonym, visar inga bilder och inte dom där extra detaljerna från livet som jag själv tycker om att läsa hos andra.
Men det betyder mycket för mig att skriva av mig här och därför blir jag så extra varm i hjärtat av att andra kan bry sig om en på det här sättet.
Tack!

Flera av de jag vill nominera har ju redan fått nomineringar, men jag vill ändå ge till dessa personer:
Isabelle - Gullig kommenterare som inspirerar med sin energi och sitt motionerande.
Cornelia - Den första viktbloggerska jag hittade och som jag nu följer flitigt.
Victoria - Blogg som jag tycker om med bra GI-recept och fina bilder.
Twentysomething - Har blivit av med 20 kilo!! Snygg bloggdesign, mycket uppdateringar som jag följer i princip dagligen.
Anna - Ännu en inspirationskälla, som skriver bra och ärligt om både upp- och nedgångar i humör, tankar osv. Senare idag ska jag ta tag i utmaningen som kommit fran Anna denna vecka!
Mina steg mot ett lättare liv - Ny hälsoblogg, en tjej som tagit tag i sina gravidkilon. Hittade den av en slump och kommer fortsätta läsa.
Lumumma - Fin blogg som jag gärna återvänder till. Har haft det lite tufft med en viktuppgång de senaste månaderna, men kommer att klara det jättebra nu när hon tagit tag i det igen!

Reglerna:
1. The winner can put the logo on her blog.
2. Link the person you received your award from.
3. Nominate at least 7 other blogs.
4. Put links of those blogs on yours.
5. Leave a message on the blogs of the girls/boys you’ve nominated.

3 kommentarer:

Anonym sa...

tack! :D

Anonym sa...

Tack snälla för nomineringen! Vad glad jag blir. <3

Anonym sa...

tack tack! :-)