onsdag 17 september 2008

Dagens

Jag tänkte att jag ska börja skriva ner hur mycket jag rör på mig varje dag.
Kanske kan bli en extra liten sporre - om ni lovar att skälla på mig om jag blir för stillasittande :-)

Dagens: 1,30 promenad, varav ca en timme rask, en halvtimme i mer vanligt promenadtempo.

Blir nog inte matrapport varje dag, kanske nån gång om jag provar nåt nytt och kul.
Men i alla fall;

Maten (hittills) idag: Frukost blev skinkrullar med keso blandat med hemmagjort äppelmos utan socker!
Kassler och sallad till lunch.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är duktig du som varit ute o gått. jag hinner verkligen inte med det just nu, cyklar dock vart jag än ska, men får ta tag i promenerandet efter praktiken när man är ledig lite mer! Kram

Anonym sa...

Ja, att skriva upp motionen sporrar rejält kan jag meddela - inte så kul att skriva att man inte gjort ngt nämligen! Det där med att lista maten varje dag tyckte jag var för jobbigt, därav gör jag bara lista på överflödiga saker jag äter...