måndag 29 september 2008

Dagens

Dagens motion: Promenad, 1,4 mil!!!
Inte så illa va?
Gick runt en sjö i närheten av där jag bor, och kollade sen med bilen hur långt det var. Jorå, en mil och fyra kilometer.
Tog tre timmar.
Man kan nog knappast kalla hela promenaden för rask, men försökte hålla hyfsat tempo i alla fall.

I övrigt en bra matdag. Inga avvikelser alls.
Enda lilla orosmolnen är ett tilltagande halsont. Är lite rädd att bli sjuk, inte minst för att det kommer påverka motionerandet...

2 kommentarer:

Anonym sa...

WooW! Du är ju grym tjejen! Skitbra. Det är så härligt när man kör på sådär, grymt.

Jag vet, lite trist är det ju när jag fick ett så stort plus på vågen men jag tar igen det (hoppas jag), får absolut inte ge upp i alla fall.

Tack! Kram

Anonym sa...

Oj, nästan enochenhalv mil. det är ju skitlångt! Härligt!!

jag har ett tips mot halsont! ECHINAGARD, jag köpte det när jag började få känningar av förkylning, och redan nästa dag var det borta, men man ska ta det direkt man börjar känna av symtom! Hoppas du slipper hostan! Kram