tisdag 2 september 2008

Nä, nu vill jag bara sova tills jag har blivit glad igen

Jag har visserligen inte fuskat i form av dålig mat eller godis.
Men jag har inte ätit bra heller.
Orkar inte göra mellanmål. Skiter i att skära upp sallad. Ingen sås.

Resultat = Tråkiga måltider. Inte mätt. Dåliga tankar. Osv.

Ja, som ni ser. Lessenheten har fortsatt idag också.

Nu lägger jag mig. Och försöker att inte gråta över den här jävla skitdagen (det är ju så jobbigt när kudden blir blöt...)
Godnatt.

1 kommentar:

Cornelia sa...

Jag vill säga att jag känner igen mig i det där att man inte vill höra folks "snälla" kommentarer utan sanningen.
Här går det också på sparlåga nu, både jag och sambon har tappat energin att laga mat och det innebär att det blir fusk lättare. Vi får försöka hålla ut så kanske motivationen kommer tillbaka. Kram och pepp
C