onsdag 1 oktober 2008

Mitt-i-veckan-rapport

Jag är halvrisig faktiskt. Har gjort vad jag kunnat med Kan Jang och Echinagard men förkylningen verkar vilja smyga sig på ändå.
Och hostan, så jag köpte en stor flaska hostmedicin idag. Hatar hosta!!!
Men är i alla fall inte tillräckligt sjuk än för att börja tycka synd om mig själv och trösta mig med kolhydrater i alla dess tänkbara former...

Just nu känns det som det går saaaakta.
Fyra kilo är tydligen borta men jag märker absolut ingen skillnad. Inte på några kläder eller nånting.

Så det känns som ett farligt läge. Just det där läget när jag tidigare så smått har börjat återgå till mitt gamla liv. Eftersom det ändå inte känts nån skillnad, trots alla uppoffringar.
Och när man så smått börjar återgå. Ja då är man ju snart där "på heltid".

Jag tror inte jag ger upp riktigt än den här gången. Men behöver lite ny feeling.
Ska jobba på det.

Inga kommentarer: