tisdag 7 oktober 2008

Dagens

Dagens motion: Raska promenader, totalt 2 timmar.
Och en timmes gympa (halvtimme "friskis o svettis"-liknande gympa, halvtimme styrka)

Jag har ätit bra:
Ägg + keso till frukost.
Pepperonikorv + broccoli med lite hemmagjord aioli till lunch.
Atkins proteinbar till mellanmål (halva före träningen, halva efter)
Grillskiva + kantarellsås + sallad till middag.

Känns superstabilt med maten. Jag är verkligen inte sugen på onyttigheter. Vill inte ha kolhydrater! Jag är jättenöjd med att äta såhär just nu.
Tycker GI är fantastiskt eftersom det tillåter det i alla fall jag tycker är godast = såser, goda röror, ost och kött/fisk!
Dessutom mår jag bra.
Förut fick jag ofta magknip efter maten, det händer aldrig längre.
Och jag är pigg, sover bra på nätterna osv.

Och några kilo har ju faktiskt trillat av, så jag fortsätter definitivt ett tag till.

1 kommentar:

Anonym sa...

Håller med dej! GI är grymt, även fast jag ibland faller för frestelsen och mumsar i mig en chokladbit eller två, men så länga man har kontroll så! keep up the good work! Kram