fredag 24 oktober 2008

Vägning om en stund

Ja ni, det blev en konstig vecka. Igår var det till exempel sjukhus istället för step-pass som gällde, min sambo har blivit sjuk och måste nu vara hemma från jobbet i flera veckor.
Jag har inte hunnit med alls så mycket som jag skulle vilja denna vecka. Varken motionsmässigt eller i övrigt. En långpromenad blev det i onsdags, men thats it.
Men - jag har i alla fall inget mer sött på mitt samvete, förutom kakorna från helgen.

Och jag var och handlade på mig bra matvaror igår, färska och frysta grönsaker, ägg i mängder (det går ju åt i GI-världen), frukt, keso, matlagningsgrädde, lite goda ostar till helgen mm.
Dessutom ska jag simma idag. Så jag försöker ju i alla fall!

Men först vägning. Ligger kvar i sängen ett tag och uträttar en del ärenden via datorn.
Men om nån timme eller två kommer domen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Lycka till nu :)
Kram