torsdag 9 oktober 2008

Dagens

Dagens motion: Drygt fem kilometers rask promenad (jag var svettig) i kuperat elljusspår, barkbana. Mycket upp och ner. Tog en dryg timme.
Plus ett step-pass, 1,5 timme.

Dagens övrigt: Klarade en fika hemma hos en kompis utan att ta från det finfina kakfatet (vi var ett helt gäng som fikade, då är det lite enklare att "smita undan" tycker jag, se föregående inlägg..)
Maten i övrigt har också gått bara bra.

Dagens nervositet: Vägning imorron!!! Jag tar absolut ingenting för givet, trots att jag har skött mig i princip utan anmärkning och rört på mig hyfsat ordentligt varje dag.
Men det har jag gjort förr i mitt liv och ändå mötts av ett plus på vågen...
Alltså, vi får se hur det blir.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad duktig du är! Jag känner precis som i ditt tidigare inlägg att man blir tråkig för man vill säga nej men man vill ju faktiskt inte fäörstöra för sig själv när motivationen är på topp! Att stå emot ett kakfat är ju inte heller det lättaste ;-) Håller tummarna för din vägning! Kram