fredag 17 oktober 2008

Minus 0,8

Vägning imorse och det fortsätter neråt. Det är jag mycket glad över.
Men!
På måttbandet har det stått helt stilla sen 3 oktober! Jag tycker snarast det brukar vara tvärtom. Jag har bara tagit två mått, midja och bröst (eftersom det är där jag vill att centimetrarna ska försvinna) och båda måtten är oförändrade under de senaste två veckorna.
Lite glädjedödare faktiskt, så nu lägger jag undan måttbandet och tar inte fram det förrän vid vägningen fredag 14 november.

Nu blir det lugn helg, Idol ikväll är spikat.

Dagens motion: Simning, 1 timme. Plus rask promenad i fina höstvädret, 1 timme och 10 minuter.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till minuset! och måttbandet följer nog snart ska du se!!

Ha en trevlig helg du också! Kram!

Anonym sa...

Grattis till ett fint minus. Nu har vi motivationen att köra en vecka till! Kram