måndag 25 augusti 2008

Helgen

Jo, den har varit bra! En av mina utmaningar; kräftskivan, gick toppen! Kräftor i sig är ju bra GI-mat, och jag sket helt enkelt i brödet, inga problem. Alkoholen då, ja det trodde jag ju skulle bli värre... Men jag hällde i ett glas rödvin som jag smuttade på och som fortfarande var halvfullt åtta timmar senare :-)
(Jag vet att det inte är så "farligt" med vin ur GI-synpunkt, men nu i början vill jag hålla mig från allt som tillhör det mindre bra. För att komma in i det ordentligt)
Och jag rörde över huvud taget inte de stora godisskålarna med massa ljuvliga godisbitar i, inte heller chipsen.

Dessutom: Lång skogspromenad igår på snåriga stigar och mycket upp och ner-trampande.

Jag är nöjd!!!

Hoppas ni andra har haft en bra helg, ni också!

3 kommentarer:

Victoria sa...

BRA JOBBAT!!!!
Kram/Vic

Miss Nöjd sa...

Tack!!!

Isabelle sa...

Jättebra!!! Och visst klarar man sig bra på bara hräftor! Inte fy skam det heller ;-)

Grattis!