torsdag 6 november 2008

Minus 0,6

Jo, jag lever.
Det har varit mycket, både mentalt och i livet i övrigt. Jag tycker att jag mår bättre. Brottas fortfarande med för mycket stresskänslor i kroppen och har haft svårt att ta mig tid till motion och inte varit riktigt bra med maten heller.
Straffet för det blir såklart långsammare viktminskning, 0,6 kg är på två veckor, och jag har även varit svajig i magen i över en vecka.

Men. Nu försöker jag igen.
Kommer vara på resande fot imorgon, så därför har jag vägt mig idag istället för vägdagen fredag.
Det var i alla fall skönt med ett minus.
Förra veckan vägde jag mig inte alls.

Kram på er! Hoppas ni alla har det bra.

(Jag väger nu 79,6 kg)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis!
Ja det var ju ett minus i alla fall ;)
Alla minus är bra.
Kram

Anonym sa...

Heja! Kämpa :)

Anonym sa...

Grattis! Tycker du är jätteduktig! Heja dig! ;-)

Jag är tyvärr jättedålig på att både blogga och äta fortfarande... men jag går inte upp iaf och det är ju alltid bra!

Kram

Anonym sa...

Kanonbra tjejen.
Vad skönt att ligga under 80 kg.
GRATTIS, hejja dig!

KRAM

Ulrika Gabriel sa...

Hejsan!
Vad du kämpar på, härligt! Spännande att läsa om din resa. Kanske kan jag bjuda på lite inspiration om du "titttar in" till mej. Jag arbetar som coach och bloggar om inspiration till ett bättre liv. Skriver mycket just nu om motivation, kost(o)vanor, vardagmotion och andra må-bra tips.
Varm välkommen!

Anonym sa...

Grattis! Jag tycker att 0,6 är bra gjort! vad nöjd över det du klarat. =)
kram